2015年1月6日 星期二

被動收入(截至2014年12月)

2014 年

6 則留言:

  1. 快D寫啦,咁耐唔update
    14,權金此乎麻麻地喎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 其實一路收下息又真係冇乜好寫.
      至於期權金蝕, 係因為我用SC 黎沽d 想賣的貨 (0941, 3988) 又遇上突然大升.
      如果計埋股票個邊, 其實係賺少左姐, 都冇入肉 ^^
      不過幾時開倉幾時平倉, 真係要再硏究硏究

      刪除
    2. 今年可能要改變下策略, 就算一開始預左要接貨(SP) / 沽貨(SC), 當遇上突然大跌 / 大升, 就先平左d 期權, 等個市穩定番再決定, 咁可能會好d.

      刪除
  2. 需要用期權沽貨?你是大戶?看來這動作令你現金流出,預測後市而動作多多,其實有否這必要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 止凡兄, 我當然唔係大戶啦, 只不過係一個細細的散戶.
      但我唔多同意大戶就可以用期權, 散戶就唔應該用law
      每一種投資工具適唔適合自己應該睇對工具的了解, 風險, 操作, 性格, 時間, etc.

      至於其他方面, 我打算在下一篇比多d資料大家先再討論下 (但我寫文好慢)

      刪除
    2. 當然看個別人士對投資工具的了解如何,而我對期權運作亦一知半解,感覺這是對超多控股而不方便買入賣出時減少風險的工具。

      看你的分享,其實完全不涉足期權的話,你的現金流一定保持在正數,有否需要去接觸期權呢?這是值得考慮的問題。

      刪除