2013年10月11日 星期五

錢太多的問題 > 六合彩遊戲 (上)

Rich Dad & Poor Dad 係幾本書中都有提到:「世上有兩種金錢問題。一種是錢太少的問題,另一種是錢太多的問題。」

錢唔夠這問題我想大家都明白, 但為什麼錢太多都係問題呢?
我估計 (我重未遇過這問題啦) 可能係支出多左, 比人呃的機會大左, 多左人會找你去投資, 多左好多唔熟的朋友同親戚, 比美國佬用貶值的方法呃走晒d購買力, 繳稅, 等等, 令到你除時番番去錢太少的問題到. 雖然我同大家一樣覺得要遇到錢太多這問題重有好耐, 但預防勝於治療, 時間又唔等人, 趁現在了解下自己都冇壞 ^^

六合彩 - 係香港人都一定有買過, 但你知到中頭獎的機會係多少? 1,398萬分之一, 重要你中過期唔好要同幾個人分先好, 這對我來講機會同零冇分別 (我就連一次七獎都未中過) . 但直到今時今日一有大額獎金有一件事我都一定會做, 你估下係乜? (唔係買六合彩啦)

這個是2012年01月31日的大額獎金:



就係幻想一下自己一注獨得頭獎之後我會點用或者問下身邊d同事或朋友佢地會點用 (大家應該都試過既) :有朋友話會將一半的錢捐出來做善事, 亦有同家人分享, 買大屋, 即日辭職, 環遊世界, 等等. 其實怎樣用這些獎金完全冇對與錯的問題, 但你林得越真實越詳細, 好似真係中左七千萬咁 (我直頭林到要去七間不同銀行開戶, 每間只放一千萬進去, 令自己安心d ^^) , 你就可以更了解自己對金錢的睇法同尚欠什麼財務知識.

六合彩遊戲
工具:一張紙同筆 (或留言在此也可)
問題:你剛剛對完六合彩, 發現中左頭獎, 有成七千萬架, 快d計劃下點用啦!!
(要寫下每個用途+使用金額, 總金額要等於番七千萬, 如果覺得太少可以再加大個獎金, 但唔可以改少)


(再續)

沒有留言:

張貼留言